سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی خرد که اسیر دست هوسی امیر است . [امام علی علیه السلام]
مهدی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • زندگی
    چندی پیش در بوستون بودم. نیمه شب پس از یک سمینار تصمیم گرفتم در خیابانهای شهر قدم بزنم. مردی را دیدم که بی هدف و سرگردان به هر طرف میرفت و سرانجام سر راهم را گرفت. قیافه اش نشان می داد که هفته ها در کنار خیابان خوابیده است و ماهها سر و روی خود را اصلاح نکرده است. به من نزدیک شد و گفت « آقا ممکن است خواهش کنم ربع دلار به من قرض دهید» گفتم «همین؟ فقط ربع دلار». گفت « بله فقط ربع دلار ». توی جیبم یک سکه ربع دلاری پیدا کردم و به او دادم و گفتم«زندگی هر چه بخواهی همان را به تو میدهد» مردک نگاهی از روی بهت به من کرد و دور شد.
    همانطور که از پشت سر نگاهش میکردم به این فکر کردم که بین افراد شکست خورده و موفق چه فرقی است؟ این شخص با من چه تفاوتی دارد؟ چطور است که من میتوانم هر موقع و هر جا تقریبا هر کاری را که دلم بخواهد انجام دهم اما او که تقریبا شصت سال از عمرش گذشته است در خیابانها زندگی میکند و شخصیت خود را به خاطر ربع دلار کوچک مینماید؟ آیا خدا از آسمان فرود آمده وگفته است «رابینز تو آدم خوبی هستی تو باید به رویاها و آرزوهایت برسی؟»گمان نمیکنم اینطور باشد. آیا کسی امکانات و منابع خاصی را در اختیار من گذاشته است؟ باز هم خیال نمیکنم. روزگاری وضع من هم خیلی بهتر از او نبود. فقط مشروب نمی خوردم و کنار خیابان نمی خوابیدم . زندگی همان چیزی را به ما میدهد که بخواهیم.«اگر ربع دلار بخواهید ربع دلار گیرتان می آید اگر هم درپی شادمانی و موفقیت باشید به آن می رسید» «آنتونی رابینز»

    1.وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمیدهد به دلیل آنست که شما هم چیز زیادی از او نخواسته اید. «مارسل پیر.وو»
    2.بزرگترین دروغ دنیا چیست ؟ این است که ما در لحظه ای خاص تسلط آنچه برایمان پیش می آید را از دست می دهیم و سرنوشت بر زندگیمان مسلط می شود. این بزرگترین دروغ دنیاست. «پائولوکوئیلو»

     



    جاوید ::: سه شنبه 86/3/8::: ساعت 6:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :103497

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    مهدی
    جاوید
    از این بیهوده چرخیدن چه حاصل؟پیاده میشوم دنیا نگه دار......!

    >> پیوندهای روزانه <<
    کسب درامد به راحتی درخانه [144]
    [آرشیو(1)]

    " style="cursor:hand" onclick=toClip(dlsrc.value);>

    >> <<
    مهدی

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>موسیقی وبلاگ<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<